Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребамиУмови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами У закладі освіти Звиняченський ліцей Горохівської МР Луцького району Волинської області створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне). Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу. Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані. В закладі відкритий клас для навчання осіб з особливими освітніми потребами ( 4клас – індивідуальне навчання (на вимогу батьків)). Створені умови для навчання дитини відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням індивідуальних потреб і можливостей. Учневі надаються психолого – педагогічні та корекційно – розвиткові послуги( у навчальному закладі працюють практичний психолог, надаються консультації фахівцями Горохівського ІРЦ). Про затвердження Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти
|
Пошук
Календар
Архів записів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||